شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۰ ب.ظ سید محمد هاشمی نژاد
الگویی برای بهبود کسب و کار خود ... اقدام کنید

الگویی برای بهبود کسب و کار خود ... اقدام کنید

آی‌تی‌ایران : آمازون در سال ۲۰۱۷ بیش از ۵ میلیارد خرید را تحویل داده است.
 براساس آمار منتشر شده، آمازون سرویس ویژه‌ای به نام پرایم دارد که به اعضای این سرویس خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌کند. برای عضویت در این سرویس کاربر یک حق اشتراک ۹۹دلاری در سال را پرداخت می‌کند که البته آمازون تعداد این افراد را به کسی اعلام نکرده است! آمازون سال ۲۰۱۷ بیش از ۵ میلیارد بسته را به مقاصد مختلف در سراسر دنیا به دست کاربران رسانده است.

این آمار بسیار قابل توجهی است و نشان‌دهنده حجم عظیمی از کار خرید، بسته‌بندی و ارسال است. آمازون البته یادآوری کرد که این ارسال‌ها کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. اعضای پرایم آمازون خارج از آمریکا بیش از ۱۰۰ میلیون بسته را رایگان و ظرف ۴۸ ساعت تحویل گرفتند و اعضای ۸ هزار شهر آمریکا بسته خود را در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل گرفتند و اعضای پرایم در ۳۰شهر بزرگ آمریکا بسته‌های خرید خود را در کمتر از ۲ ساعت تحویل گرفتند. نکته جالب دیگر که باید به آن توجه داشت این است که تحویل ۴۸ ساعته به معنی حداکثر زمانی است که طول می‌کشد تا خرید به دست شما برسد و اغلب اوقات بسته‌ها یک روزه تحویل مشتریان داده می‌شود. همه اینها در حالی است که تعهد ثبت شده آمازون برای ۲ روز از لحظه‌ای است که بسته ارسال می‌شود نه از لحظه‌ای که شما سفارش می‌دهید. البته گاهی هم پیش آمده که بسته‌های این شرکت بزرگ خریدها را با تاخیر به دست مشتریان رسانده است که البته تعداد آن بسیار کم است و به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد و آمازون همان سال از کاربران هزینه ارسال را بابت تاخیر دریافت نکرده و به کاربران هم یک گیفت کارت ۲۰دلاری هدیه داده است.

تصمیمات بزرگ رو با اقدامات کوچک روزانه و با تعهد انجام صد در صد پشتیبانی کنید و جهانی بشوید .



۹۶/۱۰/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
سید محمد هاشمی نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی